czwartek, 9 kwietnia 2009

pazłotko i zeberka


4 komentarze:

kwiatuszkowo pisze...

bomba!!!

Ma-dzia pisze...

śliczne!

casandra pisze...

Hmmmmm...juz raz pisałam, ale sie skasowało...no Nic jeszcze raz! chciałąm sie uprzejmie zapytać skad te super wzorki, widzę, że są to jakieś stępelki, lub coś w tym rodzaju, Ja posiadam Konada, ale jest dość prymitywny, czy powiesz mi jak wykonać profesjonalnie takie zeberki, panterki krateczki etc..pozdrawiam adresik Twój mam ze stronki charismynail.Podam Mojego maila - misielubisie1@o2.pl lub gg 9725588

casandra pisze...

Witam, mam tylko jedno pytanko, widzę, że kilkakrotnie stosujesz technikę stępelka, ale nie spotkałam sie jeszczez takimi ciekawymi wzorkami:) Czy mozesz mi ustronic rąbka tajemnicy? Oczywiści konada posiadam, ale chyba to nie jest Konad?? te krateczki zebereczki:0 miodzio..